USB Copy-tylko jedno zadanie ?

ODPOWIEDZ
szybki10
Amator
Posty: 17
Rejestracja: sob maja 04, 2019 9:31 am

USB Copy-tylko jedno zadanie ?

Post autor: szybki10 »

Witam.jestem początkującym użytkownikiem DS218j. Mam następujący problem: chce skonfigurować zadanie kopiowania z nasa do pamięci usb. Problem polega na tym ze narzędzie usb copy obsługuje tylko jedno zadanie kopiowania do nośnika usb. Ja chciałbym utworzyć trzy zadania które kopiowały by mi każde zadanie jeden folder z nasa do pamięci usb na której mam utworzone trzy osobne foldery.Dokładnie chodzi o to że na nasa do trzech folderów kopiują mi się obrazy trzech komputerów i potem raz na tydzień chciałbym aby te obrazy skopiować na dysk zewnętrzny.W instrukcji usb copy wyczytałem że "Partycja na urządzeniu USB może obsługiwać tylko jedno zadanie kopiowania.".Czy w związku z tym jeśli podzielę dysk na trzy partycję będę mógł ustawić trzy zadania ?.Czy ktoś to sprawdził ?.A jeśli tak, to jakim narzędziem mogę zrobić podział partycji na tym dysku zewnętrznym z poziomu nasa bez utraty danych które już mam na tym dysku(mam to wszystko w odległej lokalizacji i łącze się zdalnie z nasem. Proszę o jakieś podpowiedzi :)
PawelTrier
Trochę Wie
Posty: 113
Rejestracja: czw sty 17, 2019 9:03 pm
Lokalizacja: Trier

Re: USB Copy-tylko jedno zadanie ?

Post autor: PawelTrier »

A nie lepiej zrobić to przy pomocy Hyper Backup? Ja tak robię.
DS1621+ / 4x WDRed 4TB
DS214/2xWDRed 4TB
APC Back-UPS PRO 900
APC Back-UPS 950
szybki10
Amator
Posty: 17
Rejestracja: sob maja 04, 2019 9:31 am

Re: USB Copy-tylko jedno zadanie ?

Post autor: szybki10 »

No ustawiłem teraz na hyper backup zobaczę jak to będzie działać.Jednak to usb copy wydaje mi się prostsze i na dodatek ten hyper backup tworzy mi plik w postaci rozszerzenia.hbk jak to później odtworzyć ?
Awatar użytkownika
SnejX
Uczeń Mistrza
Posty: 615
Rejestracja: czw mar 23, 2017 9:12 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: USB Copy-tylko jedno zadanie ?

Post autor: SnejX »