dsvideo nie odtwarza zdalnie

semimatt
Amator
Posty: 24
Rejestracja: pt lip 06, 2018 2:40 pm

dsvideo nie odtwarza zdalnie

Post autor: semimatt »

nie ma miniaturek video w ds video.. (pliki mov)
i na komorce androd pliki mov z aparatu ds video zamiast odtwarzac.. chce sciagac... ... a mam wersje play ktora powinna to streamowac raczej ?

. 300zł tanszy qnap streamowal tylko byl bez transokodowania wiec zamienilem na synology play a tu taki zonk...
no kompie przy dostepie przez panel administratora odtwarza ..
a w linku udostepnionym juz nie...
https://semimatt.de.quickconnect.to/vs/ ... 92aWUtMTYy
j0seph
Trochę Wie
Posty: 126
Rejestracja: czw mar 31, 2016 1:45 pm
Lokalizacja: Gdańsk/Lublin

Re: dsvideo nie odtwarza zdalnie

Post autor: j0seph »

semimatt pisze: śr lip 11, 2018 1:44 pmnie ma miniaturek video w ds video.. (pliki mov)
i na komorce androd pliki mov z aparatu ds video zamiast odtwarzac.. chce sciagac...
Nie mam dużego doświadczenia z DS Video, proszę mnie sprostować jeżeli się myle.
miniaturki u mnie mam wrażenie że nie są generowane, a pobierane z internetu po identyfikacji filmu,
nie mam własnych materiałów trzymanych w DS Video, jednak gdy nie potrafił przypisać materiału do tytułu nie generowane były miniaturki z treści.

Natomiast chęć ściągania filmu to bardziej kwestia domyślnego playera w telefonie.
Niezwykle rzadko korzystam z DS Video, u mnie domyślny player w OnePlus One odtwarza media poprawnie, natomiast w Samsungu S8 domyślny player nie był w stanie odtworzyć żadnego materiału...

te pliki mov kodowane są jakim codeckiem?
DS1621xs+ | DS918+ | DS720+ | DS120j | DS119j | 22x DS115j
semimatt
Amator
Posty: 24
Rejestracja: pt lip 06, 2018 2:40 pm

Re: dsvideo nie odtwarza zdalnie

Post autor: semimatt »

to ds video nie jest sam w sobie odtwarzaczem ? jaki musze miec program do otwarzania zeby przejął streaming od ds video ?